Transport si Retur

TRANSPORT

Livrarea se face prin Curier Rapid, costul fix de livrare in orice Localitate Urbana si Rurala din tara este 15 Lei.

Timp de livrare: 1 – 3 zile lucratoare. Rog aveti in vedere in ca perioadele de promotie, livrarea se poate prelungi pana la 5 zile lucratoare.

Toate comenzile in valoare de 200 Lei sau peste aceasta valoare, beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT prin Curier, in orice localitate din tara.

 

Dreptul de Retur

 

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, clientul are dreptul sa renunte la acordul de cumparare incheiat si sa ne returneze produsele, fara a explica motivul, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor. CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Pentru a va exercita acest drept, trebuie sa ne comunicati decizia dumneavoastra de renuntare, in termenul mai sus mentionat. In acest sens ne puteti contacta pe e-mail office@redvelvet.ro, ne puteti suna la 0773 895 860 sau ne puteti trimite formularul de retur completat primit in colet.

Cum se face returul?

  • Prin curier, insotit de formularul de retur completat, la adresa punctului de lucru, mentionata mai sus. Costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
  • Expediati coletul la adresa: Str. Inginerilor Tei nr. 9, camera 5, sector 2, Bucuresti, prin orice serviciu de curierat rapid.
  • Atentie!Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzator la expediere (folie cu bule sau plic cu bule) nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus, compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.

 

In cazul in care se opteaza pentru:

  • Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
  • Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea de catre SC S&S PARTNER QUALITY SRL coletului cu produsele returnate.
  • Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea de catre SC S&S PARTNER QUALITY SRL a coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.


Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfacute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura)
  • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusuri / bacterii prin transferul produsului altei persoane. (articolul 16 – Exceptări de la dreptul de retragere, litera e, Ordonanta nr. 34/2014 – „furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator”).

 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :
– Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

 

Reclamatii

In cazul în care produsele prezinta un defect la livrare sau fabricatie, putem conveni cu privire la compensatie sub forma unui voucher. Aveti, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma inlocuirii produsului sau solicita contravaloarea lui in bani.

Ne asumam responsabilitatea pentru defectele produselor, daca acestea se manifesta in termen de doi ani de la livrarea acestora sau inainte de data de expirare mentionata pe ambalaj. Produsele vor fi considerate defecte in special atunci cand nu au proprietatile obisnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respecta cerintele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenita. Retineti ca sensibilitatea crescuta sau reactia alergica la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului.

Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard. Nuantele de culori pot fi diferite in functie de setarile monitorului si de lumina la care este expus produsul. Nuantele pot varia in functie de culoarea pielii pe care este aplicat produsul.

In acest sens ne puteti contacta pe e-mail office@redvelvet.ro sau ne puteti suna la 0773 895 860. Va vom informa despre progresul reclamatiei, in special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil sa va contactam prin telefon. Vom lua fara intarziere o decizie cu privire la reclamatie. Durata rezolvarii reclamatiei, inclusiv indepartarea defectelor, de obicei poate sa dureaze pana la 14 de zile. In caz contrar, aveti dreptul sa va retrageti din acordul de cumparare. Este necesar ca dvs. sa ne furnizati asistenta necesara pentru respectarea termenului de mai sus. In cazul unei reclamatii justificate, vom suporta costurile aferente returnarii produselor.