Redvelvet.ro, reprezentata prin compania S&S Partner Quality SRL, este website-ul nostru de produse make-up ce activeaza pe piata online-ului de peste 11 ani si comercializeaza peste 2000 de cosmetice originale de la diferite brand-uri. Produsele sunt achizitionate direct de la producatori, fiind astfel Distribuitori Autorizati pentru toate brandurile comercializate. Este un proiect infiintat in 2013 si a inceput ca o provocare personala a CEO-ului, ce a schimbat total directia, avand in vedere cei peste 10 ani anteriori de activitate in domeniul IT&C-ului. Proiectul a inceput prin website-ul cosmeticeoriginale.net, ulterior facand trecerea catre redvelvet.ro.
Tot proiectul a fost creat din dorinta de a evidentia partea de feminitate, ideea de frumusete fiind in subconstientul oricarei femei. Piata produselor cosmetice a devenit tot mai dezvoltata, constatandu-se o crestere semnificativa mai ales in mediul online. In societatea actuala, femeile au din ce in ce mai putin timp pentru plimbarile prin magazine, in speranta gasirii celor mai potrivite cosmetice, online-ul devenind cea mai buna optiune, disponibila la orice ora din zi sau noapte.
Intr-o piata unde marea majoritate a produselor aveau caracteristici similare, a fost nevoie de ceva inovativ si am creat din start ideea de a identifica si aduce pe piata din Romania un produs care lipsea. Am plecat de la ideea de testare a pietei, incercand a se indentifica o gama sau un produs care sa se plieze foarte bine pe cerintele clientilor. Am facut cercetari pe piata din SUA, pe paginile bloggerilor si ale influencerilor de renume si, de asemenea, pe piata din Romania, pentru descoperirea unui produs cu caracteristicile dorite de consumatori. Astfel, la doi ani dupa lansarea ideii, in 2015, a luat nastere proiectul Dermacol. De altfel, produsele Dermacol au fost printre primele disponibile pe website, impreuna cu alte produse de la brand-uri precum Sleek Makeup, Max Factor, Revlon, L’Oreal Professional, Maybelline New York si Golden Rose. In tot acest interval am dezvoltat si adaptat constant gamele si brand-urile, in functie de cerintele pietei si noutatile aparute.
Produsele Dermacol si, mai ales, fondul de ten Dermacol Cover, au fost promovate si facute vizibile prin partea lor practica, in special cu ajutorul prezentarilor video. Fondul de ten Dermacol Cover a devenit in scurt timp si vedeta website-ului, produsul cel mai cautat si de referinta pentru noi.
In prezent, website-ul nostru gazduieste peste 2000 de produse de la aproximativ 30 de brand-uri de referinta din domeniu, ultimul brand adaugat in portofoliu fiind Makeup Revolution. Proiectul este intr-o continua extindere, cu deschidere catre piata si clienti, cautandu-se constant noi oportunitati.
De altfel, in 2018 am lansat ideea de rebrand, luand nastere un nou website, pe un nou format si pe o platforma care sa acopere cresterea afacerii: redvelvet.ro. Proiectul aduce prospetime si un nou inceput. Noul website promite nu doar comercializarea unor noi brand-uri de referinta si produse cosmetice de mare interes pentru clienti, ci si lansarea unui produs propriu, ce va revolutiona piata din Romania. De asemenea, un alt obiectiv al companiei este acela de a-si externaliza livrarile catre alte piete.
Fii conectat cu noi si vei descoperi cele mai noi tendinte din domeniu!